Ηλεκτρονική Αναπλήρωση Αποθεμάτων (CRP-VMI)

Ηλεκτρονική Αναπλήρωση Αποθεμάτων (CRP-VMI)

Οι λύσεις Collaborative Supply Chain Management της Retail-Link, αναλαμβάνουν την αποτελεσματική αναπλήρωση Κεντρικών Αποθηκών και τον υπολογισμό της βέλτιστης ποσότητας παραγγελίας που απαντάει στη χρυσή τομή εξυπηρέτησης (Service Level) και του επιπέδου αποθεμάτων (Stock Level), μειώνοντας στο minimum τις επιστροφές, τα Reverse Logistics & το απαιτούμενο κεφάλαιο κίνησης.

Η λύση R@L CRP-VMI είναι η online υπηρεσία συνεργατικής αναπλήρωσης αποθεμάτων της Retail-Link, στην οποία προμηθευτές και αγοραστές έχουν τη δυνατότητα:

  • Να συγχρονίζουν τους προϊοντικούς τους καταλόγους (Master Data Alignment)
  • Να ανταλλάσσουν ηλεκτρονικά τα αρχεία εφοδιαστικής αλυσίδας (αποθέματα, ζήτηση καταστημάτων, in transit κ.ο.κ.)
  • Να λαμβάνουν αυτόματα, βάσει αλγοριθμικών υπολογισμών τη βέλτιστη ποσότητα παραγγελίας, βασισμένη σε ιστορικά στοιχεία
  • Να συμφωνούν ηλεκτρονικά στην ποσότητα παραγγελίας με record των αλλαγών στις αλλαγές/προτάσεις από τους συναλλασσομένους
  • Να λαμβάνουν έγκυρη και άμεση στατιστική πληροφόρηση για την αποτελεσματικότητα των λειτουργιών αναπλήρωσης, βάσει προκαθορισμένων KPIs
  • Να καταχωρούν τα δεδομένα τους αυτόματα στο πληροφοριακό τους σύστημα (EDI)

Όφελος & Πλεονεκτήματα

Χρυσή τομή Service – Stock Levels & On Shelf Availability

Αυξήστε το επίπεδο εξυπηρέτησης, μειώνοντας το επίπεδο αποθεμάτων στην Κεντρική Αποθήκη και εξασφαλίζοντας τη διαρκή παρουσία των προϊόντων σας στο ράφι του καταστήματος (On Shelf Availability)

Μείωση πλεονάζουσων επισκέψεων αναπλήρωσης

Υπολογίζοντας αλγοριθμικά τις ανάγκες αναπλήρωσης, έχετε τη δυνατότητα να αυξάνετε διαρκώς την αποτελεσματικότητά της εφοδιαστικής σας αλυσίδας, διατηρώντας μειωμένο το κόστος επισκέψεων των πωλητών σας

Επιτάχυνση λειτουργιών – Διαφάνεια συνεργασίας

Εξυπηρετήστε ηλεκτρονικά και αυτοματοποιημένα τις ροές εγκρίσεων των παραγγελιών σας

Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Δεδομένων – Χωρίς manual καταχώρηση

Αυτοματοποιήστε την ανταλλαγή και καταχώρηση δεδομένων και αρχείων στα συστήματά σας, αυξάνοντας την ακρίβεια και την ταχύτητα εξυπηρέτησης

Συντήρηση Καταλόγου – Διαλειτουργικότητα

Εξασφαλίστε ότι οι προϊοντικοί σας κατάλογοι, βρίσκονται πάντα συγχρονισμένοι σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1169/2011

Win-Win λύσεις & Value Added Services

Προσδώστε αμοιβαίο όφελος στις εμπορικές σας σχέσεις, μέσα από μία win-win λύση που εξυπηρετεί τις ανάγκες κάθε συνεργαζόμενου μέρους και εκμεταλλευτείτε τις πλούσιες στατιστικές αναφορές

Γιατί να συνεργαστείτε μαζί μας;

Έμπειρη και Εξειδικευμένη Υποστήριξη

Έχοντας πολυετή εξειδίκευση και τεχνογνωσία στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η Retail-Link είναι ο πιστοποιημένος συνεργάτης του GS1 Association Greece για την υποστήριξη του HellaSync, υποστηρίζοντας τις καθημερινές ανάγκες σας στο CRP-VMI και τη διαρκή ευθυγράμμισή σας με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1169/2011.

γνωρίστε τις υπηρεσίες μας

Εύκολη Επέκταση – Ευέλικτη Λύση

Η υπηρεσία R@L CRP-VMI σας προσφέρει πρόσβαση στο μεγαλύτερο συνδεδεμένο δίκτυο ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας. Παράλληλα οι Software as a Service λύσεις μας, προσφέρουν άμεση εφαρμογή χωρίς επένδυση Capex και με τάχιστο R.O.I..

δείτε το πελατολόγιο

Προσέγγιση 360° στο e-Supply Chain

Από το 2006 μέχρι σήμερα η Retail-Link προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις αυτοματοποίησης κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, από την πώληση και την παραγγελία, μέχρι την τιμολόγηση και την είσπραξη, με Software as a Service λύσεις που λειτουργούν συμπληρωματικά και ολοκληρώνουν το όφελός σας καθώς και των συνεργατών σας.

δείτε όλες τις λύσεις

Εμπιστευτείτε τους ειδικούς

Η Retail-Link είναι θυγατρική του ομίλου πληροφορικής Entersoft, που παράγει και διαθέτει μια τεράστια γκάμα λύσεων για επιχειρήσεις, έχει συνεχή διαχρονική ανάπτυξη με κερδοφορία και μηδενικό δανεισμό, στοιχεία που διασφαλίζουν την απρόσκοπτη διαχρονική σας συνεργασία.

Γνωρίστε την entersoft

Σας ενδιαφέρει;Ζητήστε μία οικονομική προσφορά

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες;