Υποστήριξη HellaSync

Υποστήριξη HellaSync

To HellaSync είναι το πρώτο ελληνικό Datapool που δημιουργήθηκε από τον GS1 Association Greece με σκοπό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες συγχρονισμού δεδομένων της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας. Την υλοποίησή του ανέλαβε η εταιρία Saphety σε συνεργασία με τη Retail@Link που έχει αναλάβει και την υποστήριξη των ελλήνων χρηστών για λογαριασμό του GS1 Association Greece.

Κάθε επιχείρηση διαθέτει μια βάση δεδομένων για τα προϊόντα που παράγει ή εμπορεύεται. Οι βάσεις αυτές λειτουργούν σαν ένα είδος καταλόγου που διευκολύνει τις εμπορικές συναλλαγές.

Το HellaSync, είναι μια μοναδική πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων, που προσφέρει άμεση ανταλλαγή των πλέον ανανεομένων δεδομένων-καταλόγου, μεταξύ εμπορικών συνεργατών (λιανέμπορους, χονδρέμπορους, διακινητές, κατασκευαστές, παραγωγούς, προμηθευτές, κ.ά.) χωρίς καθυστερήσεις, χρονοβόρες διαδικασίες, ή λάθη και βάσει των διεθνών προτύπων GS1.

Η υπηρεσία διασφαλίζει ότι οι εμπορικοί εταίροι διατηρούν τις ίδιες πληροφορίες στα συστήματά τους. Συνεπώς όλες οι αλλαγές & ανανεώσεις καταχωρούνται μία μόνο φορά και αποστέλλονται αυτόματα και με ασφάλεια στους ενδιαφερομένους!

Το HellaSync θα είναι ένα από τα πιστοποιημένα GDSN datapools, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να συγχρονίσουν τα δεδομένα τους και σε διεθνές επίπεδο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΓια το Λιανεμπόριο

Καλύτερη Διαχείριση Κατηγοριοποίησης και Προώθησης
  • Καλύτερη πρόβλεψη των αποθεμάτων
  • Ταχύτερη και ευκολότερη εισαγωγή και προώθηση νέων προϊόντων
  • Απλοποιημένες αναφορές ανά κατηγορία
  • Ευκολότερη Διαχείριση στις μεταβολές των τιμών
  • Ευκολότερη Διαχείριση Δεδομένων
Βελτιστοποίηση των Logistics
  • Ακριβείς πληροφορίες για διαστάσεις και βάρη
  • Αποστολές & Παραλαβές χωρίς λάθη – Λιγότερες επιστροφές
  • Λιγότερα backorders
  • Μειωμένα αποθέματα
  • Μείωση φθορών – αγνώστων απωλειών
Εξοικονόμηση κόστους
  • Περιορισμένη ανάγκη τήρησης πολλαπλών καταλόγων
  • Εξάλειψη ανάγκης για διασταύρωση δεδομένων
  • Μειωμένες αποκκλίσεις στις τιμολογήσεις
  • Λιγότερα λάθη στις παραγγελίες
Περισσότεροι Ικανοποιημένοι Καταναλωτές
  • Μεγαλύτερη διαθεσιμότητα στο ράφι
  • Περισσότερες προσφορές
  • Μικρότερος χρόνος αναμονής στα ταμεία
  • Έγκυρη και άμεσα διαθέσιμη πληροφόρηση

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΓια τους Προμηθευτές

Καλύτερη Διαχείριση Κατηγοριοποίησης και Προώθησης
  • Καλύτερη πρόβλεψη των αποθεμάτων
  • Μεγαλύτερη έκθεση και προώθηση του προϊόντος
  • Απλοποιημένες αναφορές ανά κατηγορία
  • Ταχύτερη και ευκολότερη εισαγωγή και προώθηση νέων προϊόντων
  • Ευκολότερες αλλαγές ή προσθήκες στα είδη ή τις τιμές των καταλόγων
Βελτιστοποίηση των Logistics
  • Ακριβείς πληροφορίες για διαστάσεις και βάρη
  • Βελτιωμένες διαδικασίες ιχνηλασιμότητας
  • Αυξημένα ποσοστά άρτιων παραγγελιών – Λιγότερες επιστροφές και έκτακτες παραγγελίες
  • Ακριβέστερο picking
Ευκολότερη Διαχείριση Δεδομένων
  • Εξοικονόμηση κόστους
  • Εξάλειψη ανάγκης για διασταύρωση δεδομένων
  • Μειωμένες αποκκλίσεις στις τιμολογήσεις
  • Λιγότερα υπόλοιπα εισπρακτέων λογαριασμών
  • Λιγότερα λάθη στις παραγγελίες και παραδόσεις
Περισσότεροι Ικανοποιημένοι Καταναλωτές
  • Λιγότερες διεκπεραιωτικές εργασίες,  δίνουν περιθώρια στα τμήματα αγορών και πωλήσεων να επικεντρωθούν στη δημιουργία ζήτησης για το προϊόν και κατ’ επέκταση ανάπτυξη της επιχείρησης

Σας ενδιαφέρει;Ζητήστε μία οικονομική προσφορά

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες;