Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση

Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση

Η υπηρεσία R@L BizDocEE της Retail-Link είναι μία ολοκληρωμένη λύση λογισμικού για την τοπική αρχειοθέτηση & προσφέρει αυτόματη και προαιρετική σύνδεση με την ηλεκτρονική τιμολόγηση δηλαδή, την επεξεργασία, αρχειοθέτηση και παράδοση εξερχομένων και εισερχομένων φορολογικών εγγράφων (τιμολόγια, δελτία αποστολής), ηλεκτρονικά και άυλα, σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία, σε εταιρικό επίπεδο.

Η εφαρμογή BizDoc Enterprise Edition, είναι μια λύση επιχειρησιακού λογισμικού που προσφέρεται είτε On Premise, είτε στο Cloud και δίνει την προαιρετική δυνατότητα σύνδεσης με την υπηρεσία R@L e-invoicing / paperless. Επίσης είναι μια modular λύση με πολλαπλά υποσυστήματα (modules) τα οποία καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε επιχείρησης ως αναφορά την αρχειοθέτηση των επιχειρησιακών της εγγράφων. Ενδεικτικά αναφέρονται η πολυεταιρική χρήση, η σάρωση των επιστρεφομένων από την διανομή παραστατικών (POD), η αρχειοθέτηση των εισερχόμενων από προμηθευτές άυλων παραστατικών, portal για upload ή download παραστατικών, υποσύστημα workflows κα.

H προηγμένη λειτουργικότητα του Bizdoc Enterprise Edition πλαισιώνεται από ένα σύνολο εργαλείων που βοηθούν τα στελέχη του τμήματος πληροφορικής να εξατομικεύουν τις σύνθετες λειτουργίες της εφαρμογής και να κάνουν ευκολότερη την διαχείριση της με τα συστημικά εργαλεία που προσφέρονται όπως form designer, advanced user rights, screen designer κα

Η λύση R@L BizDocEE βασίζεται στην πλατφόρμα Business Suite της Entersoft, που ενσωματώνει εξελιγμένες λειτουργικότητες από ERP-CRM και Web πύλες ώστε να παρέχει στήριξη για επιχειρηματικές διαδικασίες όπως διαχείριση εγγράφων, αρχειοθέτηση, εύρεση, παράδοση και δημοσίευση στο WEB. Λόγω της υποδομής που την υποστηρίζει, η εφαρμογή διαθέτει μια σειρά χαρακτηριστικών όπως ασφάλεια, δυνατότητες εύκολης ανίχνευσης και εύρεσης, σταθερότητα, αυτόματη αναβάθμιση και επεκτασιμότητα σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Επιπλέον βασίζεται στην πλέον επιτυχημένη και εξελιγμένη επιχειρησιακή εφαρμογή με περισσότερους από 7.000 αναπτυσσόμενους εταιρικούς πελάτες σε 12 χώρες.

Κατά συνέπεια, μέσα από την εφαρμογή R@L BizdocEE, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις κάθε κλάδου ελαχιστοποιούν τα κόστη της παραδοσιακής επεξεργασίας και διευθέτησης εγγράφων:

  • Ελαχιστοποιώντας την ανάγκη για την παραγωγή φυσικών-χάρτινων εγγράφων αντικαθιστώντας τα με ηλεκτρονικά – σύμφωνα πάντοτε με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Παρέχοντας τα εργαλεία για την αυτόματη αναγνώριση και εύρεση των σημαντικών δεδομένων των εγγράφων.
  • Με αυτοματοποίηση της διαδικασίας έγκρισης εγγράφων όπου απαιτείται.
  • Με παροχή βοήθειας για την αυτόματη καταχώρηση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα (ERP).
  • Μέσω επικοινωνίας με εξωτερικές υπηρεσίες για την ηλεκτρονική τιμολόγηση, όπως η υπηρεσία της Retail@Link στο e-invoicing HUB.

Όφελος & Πλεονεκτήματα

Μείωση Λειτουργικού Κόστους

Επωφεληθείτε από την αυτοματοποιημένη καταχώρηση και μειώστε τη δαπανηρή διαχείρισή σας >75%, κάνοντας την εργασία στο λογιστήριο ευκολότερη.

Αυτόματοι έλεγχοι και ενημερώσεις στα εμπλεκόμενα μέρη

Βάλτε τέλος στους οφθαλμοσκοπικούς ελέγχους, αφού ενημερώνεστε αυτόματα από την υπηρεσία για τυχόν λάθη στα καταχωρημένα δεδομένα.

Αυτοματοποίηση αρχειοθέτησης χωρίς επιπλέον κόστος εξοπλισμού

Διαχειριστείτε τα έγγραφά σας χωρίς επιπλέον κόστος εξοπλισμού στα υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα.

Επεκτασιμότητα - Οικονομίες Κλίμακας

Εύκολη επεκτασιμότητα στις υπόλοιπες λύσεις της Retail@Link (e-Invoicing, EDI, CRP/VMI, e-DCM) με άμεσες συνέργειες μεταξύ των υπηρεσιών.

Επιλογή βέλτιστης λύσης

Δυνατότητα επιλογής και εγκατάστασης της λύσης είτε On Premise είτε στο Cloud, ώστε να επωφεληθείτε από περαιτέρω μείωση του διαχειριστικού κόστους.

Γιατί να συνεργαστείτε μαζί μας;

Άμεση Εκπαίδευση – Άμεσο Όφελος

Η υπηρεσία R@L BizDocEE σας προσφέρει άμεση & διαρκή υποστήριξη & εκπαίδευση  καθώς και διαρκείς βελτιώσεις εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη αξιοποίηση των λύσεων

δείτε το πελατολόγιο

Premium Υπηρεσίες – Διαρκής Υποστήριξη

Όλες μας οι λύσεις, συνδυάζουν τη σταθερότητα της τεχνολογίας της ENTERSOFT & την ευελιξία του SaaS, προσφέροντάς σας αξιόπιστες λύσεις προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες

γνωρίστε τις υπηρεσίες μας

Προσέγγιση 360° στο e-Supply Chain

Από το 2006 μέχρι σήμερα η Retail-Link προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις αυτοματοποίησης στην εφοδιαστική αλυσίδα, από την πώληση και την παραγγελία, μέχρι την τιμολόγηση και την είσπραξη, με SaaS λύσεις που λειτουργούν συμπληρωματικά και ολοκληρώνουν το όφελός σας.

δείτε όλες τις λύσεις

Εμπιστευτείτε τους ειδικούς

Η Retail-Link, θυγατρική του αναπτυσσόμενου ομίλου Entersoft, εστιάζουν στην παροχή λύσεων για επιχειρήσεις, έχουν συνεχή ανάπτυξη με κερδοφορία με μηδενικό δανεισμό, στοιχεία που διασφαλίζουν την απρόσκοπτη διαχρονική σας συνεργασία.

δείτε το site της entersoft

Σας ενδιαφέρει;Ζητήστε μία οικονομική προσφορά