Πολλαπλές διακρίσεις για τον Όμιλο Entersoft στα Supply Chain Awards 2018

 

Ο όμιλος Entersoft, στο πλαίσιο της εντυπωσιακής τελετής των Supply Chain Awards, έλαβε πολλαπλές διακρίσεις αποσπώντας τρία χρυσά και ένα ασημένιο βραβείο. Η ετήσια εκδήλωση βράβευσης, αποτελεί μια πρωτοβουλία του Supply Chain Institute και της Boussias Communications.

Αναλυτικότερα δύο (2) χρυσά βραβεία απέσπασε η πρωτοποριακή λύση Entersoft WMS και ως αυτόνομη συμμετοχή αλλά και σε συνεργασία με την Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος. Το πρώτο χρυσό βραβείο έλαβε το Entersoft WMS στην κατηγορία «Λογισμικό και εξοπλισμός ΤΠΕ στην εφοδιαστική αλυσίδα» όπου αναδείχτηκαν οι πολλαπλές δυνατότητες που δίνει το σύστημα στις καθημερινές επιχειρησιακές διαδικασίες των αποθηκών, μειώνοντας την πολυπλοκότητα των λειτουργιών και βελτιστοποιώντας την διαχείριση των πόρων τους. Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στη μεταφορά – διανομή» δόθηκε επίσης στις εταιρείες Καραμολέγκος & Entersoft.  Με το Entersoft WMS® η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος επωφελήθηκε άμεσα από την απλότητα χρήσης και εφαρμογής διαδικασιών, το σύγχρονο και φιλικό User Interface, την ταχύτητα εκτέλεσης διαδικασιών, τη μείωση των λαθών, την κατάργηση της μεταφοράς δεδομένων (αφού λειτουργεί πλέον σε ενιαίο περιβάλλον), καθώς και την απλή και ευέλικτη χρήση του ασύρματου τερματικού.

Παράλληλα, Χρυσή & Αργυρή Διάκριση, έλαβε στα φετινά Supply Chain awards 2018 η εφαρμογή των υπηρεσιών της Retail@Link Vendor Management Inventory για την πλήρη αναπλήρωση των αποθηκών στη Διαμαντής Μασούτης ΑΕ («Συνεργατική πρακτική στην εφοδιαστική αλυσίδα») και e-Distributors Channel Management αντίστοιχα για την καθημερινή Συλλογή των Δεδομένων Πωλήσεων των αντιπροσώπων στη ΔΩΔΩΝΗ («Τοπικοί αντιπρόσωποι-Ειδικοί συνεργάτες»). Η Retail@Link προσέφερε για τη Διαμαντής Μασούτης ΑΕ και για τη ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ αντίστοιχα δύο συστήματα διαχρονικής παρακολούθησης της απόδοσης των συνεργατών τους με διαρκές, αυξανόμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώθηκαν οι εμπορικές σχέσεις για την κοινή επίτευξη των KPI’s, με τα win-win οφέλη να διαχέονται σε όλους τους φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας.