ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (CSC2016)

Κύρια απασχόληση του/ της υποψηφίου είναι η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης στους πελάτες της Retail-Link καθώς και η εκπαίδευση των νέων χρηστών, με στόχο τη βέλτιστη χρήση των υπηρεσιών μας.

Department: Customer Support
Project Location(s): Kallithea, Athens
Education: Bachelor’s Degree

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση εφαρμογών
  • Υποστήριξη πελατών στις παρεχόμενες υπηρεσίες
  • Καθημερινός έλεγχος και παρακολούθηση εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών μας
  • Εντοπισμός και επίλυση σφαλμάτων λειτουργίας
  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών και ενημέρωση του Entersoft CRM

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • Πτυχίο Πληροφορικής ή Διοίκησης Επιχειρήσεων AEI –ΤΕΙ ή συναφών σχολών
  • Γνώση προτύπων XML
  • Γνώσεις βάσεων δεδομένων (SQL)
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση υποστήριξης πελατών
  • Πολύ καλή γνώση σε εφαρμογές γραφείου σε περιβάλλον Windows
  • Άριστη χρήση γραπτού και προφορικού λόγου της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
  • Φιλοδοξία, δημιουργικότητα, εργατικότητα, αξιοπιστία και συνέπεια
  • Ικανότητα επικοινωνίας – Ομαδικό πνεύμα
  • Εμπειρία σε πρωτόκολλα EDI (EDIFACT, UBL, ebXML,κλπ) θα αξιολογηθεί θετικά
  • Εμπειρία σε τομείς συστημάτων εφοδιασμού επιχειρήσεων θα αξιολογηθούν θετικά
  • Γνώσεις στην Διαχείριση των Διεθνών Προτύπων GS1 θα αξιολογηθούν θετικά

Διαχεριζόμαστε όλα τα βιογραφικά με απόλυτη εχεμύθεια

Παρακαλούμε στείλτε μας το βιογραφικό σας και τη συνοδευτική επιστολή ενδιαφέροντος στο:
hr@retail-link.gr  προσθέτοντας στον τίτλο τον κωδικό «CSC16».

Αναζητάτε έναν αξιόπιστο συνεργάτη;